maanantai 4. heinäkuuta 2011

A & A

Heippotej, en oo tainnut vielä paljastaa teille, ketä fanitan, tässä vastaus : A & A . Aattelin kertoa teille näistä molemmista ja mun fanituksesta niitä kohtaan.


No niin, alotetaan vaikka Abreusta. Eli, jos joku ei häntä tiedä, niin bongahti julkisuuteen vuonna 2007 idolssissa. N. 3 kuukautta sitten Anna julkaisi 4. pitkäsoittonsa.
Fanitus: oon nähnyt Abreun 12 kertaa, ja menen katsomaan häntä sunnuntaina Lohjan Rantajameille!
En tiedä muistaako Anna mua, luulisin. Todella ihana persoona. Ihan erilainen (positiivisesti) mitä kuvaa antaa itsestään julkisuudessa. Todella sydämellinen ja ihana persoona !
 

Anna Puu: eli nous 2008 Idolsissa julkisuuteen. Oon nähnyt tän 11 kertaa, syksyn puolella muutamalle keikalle menossa. Anna muistaa mut, ja mulla on siltä pari kirjettäkin. Todella symppis ! Olin todella onnellinen Annan puolesta, kun sain kuulla, että saa pitkään toivomansa lapsen. Sehän ei keikkailua haittaa (:
Tää ihminen on aivan mahtava persoona !
 

Keitä te fanitatte? Mitä mieltä ootte idolistanne?
Kertokaa ihmeessä ! (;

xoxoPatricia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti